Veel gedaan - Reisverslag uit Spokane, Verenigde Staten van Miriam Zijlstra - WaarBenJij.nu Veel gedaan - Reisverslag uit Spokane, Verenigde Staten van Miriam Zijlstra - WaarBenJij.nu

Veel gedaan

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Miriam

09 Februari 2009 | Verenigde Staten, Spokane

Hè hè, eindelijk klaar met mijn huiswerk. Het is nu 21:45 en ik begon vanmiddag om 13:30. Ik denk wel dat het straks allemaal wat makkelijker gaat, maar het is op dit moment nog best vermoeiend. Het moeilijkst vind ik het vertalen als je moe bent.

Het weekend was super en ik heb weer veel gezien wat we in Nederland niet kennen. Vrijdag zijn we naar de eerste basketbalgame geweest. Deze werd gespeeld in de sporthal van Whitworth. Elke basketbal wedstrijd is hier een happening. En ik heb voor het eerst cheerleaders gezien in real life. "ready, ok!" Het was echt heel erg leuk. In de rust wordt er altijd wat opgevoerd. Dit keer was er een optreden van kinderen die een demonstratie gaven van een vechtsport. Na de wedstrijd ben ik lekker naar bed gegaan. De volgende dag was het zaterdag. Overdag heb ik nog een laatste paar dingen geregeld en achter mijn huiswerk gezeten. Niet echt eraan, want ik raakte in gesprek met Priscilla (ander nederlands meisje) en voor we het wisten gingen we alweer eten. Die avond was er weer een basketbalwedstrijd en daar ben ik ook naartoe geweest. Na deze wedstrijd was er weer een thuisfeestje. Deze was nog erger dan de vorige. De garage was omgebouwd tot dansvloer en er is niks van overdreven van wat je altijd in films ziet. Ik heb me dan ook uitstekend vermaakt:)

Oh ja, ik zou nog vertellen hoe dat internationale feestje was. Dit was wel leuk. Niet heel bijzonder. Bij één van de internationale studenten thuis werd een feestje gegeven en we hebben daar kennis gemaakt met (nog meer) mensen. Na het feestje zijn we naar een karaokebar gegaan. Dit was een hele leuke bar en ik heb een jongen die ik niet kende (en die mij uitdaagde) verslagen met pool. JEEEEEEEJ!!!

Ik ben een beetje inspiratieloos want mijn hersenen zijn leeg van al het huiswerk maken.. (of juist vol?!?!?!) Ik weet het even niet meer.. Daarom beloof ik jullie dat ik snel weer wat schrijf als het me allemaal te binnen schiet. Ik heb het in ieder geval nog super naar mijn zin.

Lots of kisses and a big hug.. Love you, miss you! Byyyyyyyyye

  • 09 Februari 2009 - 08:09

    Sophie:

    Hey babe!

    Dat klinkt allemaal leuk, vooral dat thuisfeestje. Haha, moest je niet lachen? Ik ben benieuwd of je Daan nu nog regelmatig ziet of dat je meer met je huisgenootjes bent. Hebben ze een accent in Spokane? Ik hoor het wel als je terug bent, kun je weer even je imitaties doen :P

    Veel plezier daar en dat vertalen gaat steeds minder moeite kosten. Goed van je dat je zo lang aan je huiswerk hebt gezeten! I'm soooooo proud of you!

    XXX Sophie

  • 10 Februari 2009 - 08:29

    Marijke:

    Lieve Mir,
    Zo te horen ben je best wel druk en doe je ook veel leuke dingen.
    Leuk dat de foto's er opstaan Liefs xxx

  • 11 Februari 2009 - 18:25

    Roman:

    He kanjer!!
    Ben blij dat jullie het zo leuk vinden!!
    Kan niet wachten totdat we elkaar allemaal zien in Miami!!

    Spreek je gauw weer!!
    Kusje op Daan ze bil van mij!! HAHA


  • 16 Februari 2009 - 19:18

    Ena:

    Oh my god! You are having soooo much fun, its like, you know.. Ik lees al je verhalen met veel plezier!
    Heb je mijn dekbedovertrek met foto nog ontvangen;)?
    Volgens mij heb je de tijd van je leven, geniet ervan! Dikke kus Eens

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miriam

Actief sinds 27 Jan. 2009
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 48623

Voorgaande reizen:

15 November 2017 - 01 December 2017

Cuba

25 Januari 2016 - 17 Oktober 2017

Why I love the job

20 Augustus 2014 - 16 September 2014

Bolivia

07 Februari 2011 - 22 April 2011

Backpacken door Indonesië

28 Januari 2009 - 22 Juni 2009

Amerika - Studeren in de US

17 Oktober 2014 - 30 November -0001

Mijn eerste jaar in Dubai

Landen bezocht: