Het begint echt te wennen - Reisverslag uit Spokane, Verenigde Staten van Miriam Zijlstra - WaarBenJij.nu Het begint echt te wennen - Reisverslag uit Spokane, Verenigde Staten van Miriam Zijlstra - WaarBenJij.nu

Het begint echt te wennen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Miriam

26 Februari 2009 | Verenigde Staten, Spokane

Daar ben ik weer.. Allereerst iets wat niet nieuw is, HUISWERK!! En ik was 2 dagen ziek. Koorts! Maar ik ben weer beter.

Afgelopen weekend heb ik weer veel gedaan. Vrijdag waren alle internationale meisjes en een paar Amerikaanse meisjes uitgenodigd bij Lulu thuis, de contactpersoon voor de internationale studenten, voor een teaparty. Het zou om 17:00 beginnen en Sil en ik hadden besloten om van te voren nog even licht te eten voor het geval dat er alleen maar koekjes en cakejes waren.. Geen goed idee! We kwamen daar aan en er stonden 3 tafels vol met eten. Alles was lekker! Het was ook erg gezellig. We waren met z'n 20en en hebben tot een uur of 20:00 zitten kletsen (en eten). Toen we weer naar de campus gingen kregen we allemaal een zakje om het eten wat over was in te doen. Het leek wel een partijtje:D Na de teaparty ben ik met Daan en een aantal andere naar een bar in downtown geweest.

De volgende dag heb ik samen met Sil en Danny, amerikaanse jongen uit het baseballteam, gehonkbald. In de gymzaal is een soort kooi waar je kan slaan. Danny gooide steeds ballen aan en dan konden Sil en ik onze "skills" laten zien. Het was heel leuk, alleen de volgende dag had ik behoorlijk wat spierpijn.. Die avond ben ik naar een gaybar geweest. Dit was echt heeeeeeuuuul leuk. Lisa, ook een nederlands meisje, was jarig. En wat is een verjaardag in een bar, als er geen aandacht aan wordt geschonken. Het leukst was dat er in de bar een travestietenshow bezig was. En de presentatrice vond het ook wel een goed idee om haar naar voren te halen en te feliciteren. Het was een hele leuke avond.

Zondag was ik moe en heb ik uitgeslapen en huiswerk gedaan. Niet zo boeiend dus.. Deze week zijn we vrijdag vrij. Dat is wel lekker. Heel misschien gaan we zaterdag naar Canada om te skiën, maar dat gaat alleen door als we nog iemand kunnen vinden met een auto. En het grootste probleem is dat veel amerikanen al plannen hebben voor het lange weekend.

Ok, big kiss, lots of huggs, miss you! Byyyyyyyeee

ps. It's just like sooooooooo amazing here;)

  • 26 Februari 2009 - 16:16

    Sil En Jansie :

    gelukkig ben je weer beter.Pas maar op met al dateten,en dat je geen maatje Jansie en Sil krijgt.Ik weet wel een remedi.anders hoor. ik zal wat kleren voor je bewaren. Meid skied ze en maak geen brokken. kus jansie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miriam

Actief sinds 27 Jan. 2009
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 48628

Voorgaande reizen:

15 November 2017 - 01 December 2017

Cuba

25 Januari 2016 - 17 Oktober 2017

Why I love the job

20 Augustus 2014 - 16 September 2014

Bolivia

07 Februari 2011 - 22 April 2011

Backpacken door Indonesië

28 Januari 2009 - 22 Juni 2009

Amerika - Studeren in de US

17 Oktober 2014 - 30 November -0001

Mijn eerste jaar in Dubai

Landen bezocht: