San Diego - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Miriam Zijlstra - WaarBenJij.nu San Diego - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Miriam Zijlstra - WaarBenJij.nu

San Diego

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg Miriam

23 Mei 2009 | Verenigde Staten, San Diego

Jeeeeeeeeeeeeej, Daan en ik hebben het allebei gehaald. Ik heb net mijn cijfers gezien en ik heb twee B's een B- en een A-.

We zijn nu alweer vijf dagen in San Diego, en het vliegt weer voorbij. Het hostel waar we in zitten is super. We hebben wireless internet, de kamer wordt iedere dag schoongemaakt, we kunnen gebruik maken van de keuken, twee avonden in de week wordt er voor ons gekookt en van 18:00 tot 21:00 zitten veel mensen uit het hostel beneden gezellig wat te drinken.

Daan en ik zitten in Ocean Beach. Dit is een half uurtje met de bus van downtown vandaan. In ocean beach hangt een surfsfeertje. Heel gezellig en relaxt. We zijn dinsdag naar downtown geweest en hebben een beetje rondgekeken. We gaan volgende week nog een keer terug en nemen dan een citybus door de stad. We hadden ook even geïnformeerd over de bustocht naar LA. Daar gaan we volgende week heen. We weten nog niet zeker of we daar overnachten of dat we dezelfde dag nog terug gaan. We nemen waarschijnlijk wat slaapspullen mee en beslissen het als we daar zijn.

Donderdag zijn we naar Pacific beach gelopen. Dit ligt iets boven Ocean beach en is ook erg mooi. Het is heel grappig dat een sfeer zo verschillend kan zijn tussen plaatsjes die zo dicht bij elkaar liggen. Pacific beach was wat drukker en had een hele gezellige boulevard met allemaal huurhuisjes.

Tot nu toe gaan we om de dag wat doen. De andere dagen liggen we lekker op het strand. Het weer is wel iets minder dan ik eigenlijk hoopte. Het is elke dag ongeveer 18 graden met stapelwolken. Maar ja, wie ben ik om te klagen:D

Morgen gaan we naar Old town. Dit is waar het centrum van San Diego vroeger zat. Ik ben heel benieuwd, want er schijnt een heel verhaal aan vast te zitten dat het centrum is verplaatst. Ik hou jullie op de hoogte! We gaan morgen omdat er dan ook een markt schijnt te zijn. Over marktjes gesproken, er was er één in de straat van ons Hostel, afgelopen woensdag. Heel erg gezellig.

Daan en ik vermaken ons hier heel erg goed en ik zie uit naar de dingen die nog allemaal gaan komen. Ik hou jullie op de hoogte!

Hele dikke kus

  • 23 Mei 2009 - 02:36

    Marijke:

    Hiep,hiep hoera!!
    Te gek dat je het hebt gehaald en ook Daan de felicitaties
    Nog meer genieten!!!!

  • 24 Mei 2009 - 09:43

    Sophie:

    Hai Mir!
    Gefeliciteerd met je mooie cijfers. Wat goed!

    Het klinkt heerlijk daar, ik krijg gelijk zin om op vakantie te gaan :)
    Superleuk om te lezen waar je allemaal nog naartoe gaat.

    Veel plezier en een dikke kus,

    Sophie
    Ronald

    En een pootje van James

  • 25 Mei 2009 - 08:01

    Annemieke:

    Wauw wat doen jullie veel.Ik vind het echt super dat jullie zo geïnteresseerd zijn in cultuur e.d. Wie had dat ooit van Daan gedacht. Wij zien naar jullie thuiskomst uit, maar jullie natuurlijk helemaal niet. en da snap ik. Liefs en dikke kus! Annemieke

    By the way: Niks stapelwolken en 18 graden. Wij hebben hier een strakblauwe lucht en pakweg 21 graden.Wij liggen dus wel heel vaak op het strand.

  • 28 Mei 2009 - 19:40

    Jansie En Sil:

    de beste burgers die hebben we toch bij PICO !!!!!!!! nog van harte gefeliciteerd met je goeie cijfers
    veel plezier verder
    we mmm
    sil en jansie ende hondjes

  • 29 Mei 2009 - 12:40

    Renee:

    ohhh dit berichtje had ik nog nie tgezien. lekker weertje dus, dat maak ik hier wel uit op ;)
    He gefeliciteerd met je cijfers, super chill! en A is helemaal super geloof ik he? studiebolletje van me, zomaar in een andere taal en dan nog een A binneslepen.
    Trots op je hoor!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miriam

Actief sinds 27 Jan. 2009
Verslag gelezen: 248
Totaal aantal bezoekers 48614

Voorgaande reizen:

15 November 2017 - 01 December 2017

Cuba

25 Januari 2016 - 17 Oktober 2017

Why I love the job

20 Augustus 2014 - 16 September 2014

Bolivia

07 Februari 2011 - 22 April 2011

Backpacken door Indonesië

28 Januari 2009 - 22 Juni 2009

Amerika - Studeren in de US

17 Oktober 2014 - 30 November -0001

Mijn eerste jaar in Dubai

Landen bezocht: