Laatste verslagje! - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Miriam Zijlstra - WaarBenJij.nu Laatste verslagje! - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Miriam Zijlstra - WaarBenJij.nu

Laatste verslagje!

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg Miriam

25 Januari 2016 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Lieve allemaal,

Ik heb besloten dat ik deze blog over Dubai afrond. Ik merk dat het de laatste tijd steeds weer door mn hoofd schiet: 'Oh ja, dat moet ik ook nog doen.' Het is nu daarom ook alweer 2 maanden geleden dat ik heb geschreven. En op deze manier wil ik de blog niet bijhouden. Wees echter niet getreurd, ik zal niet helemaal ophouden met schrijven;)

Ik wil op Facebook iets regelmatiger foto's plaatsen van de lay-overs en de dingen die ik hier doe in Dubai. Op deze blog wil ik blijven schrijven over mijn vakanties en 'speciale' uitstapjes (haha, klinkt heel verwend.. maar weet niet hoe ik het anders moet noemen).

Heel erg bedankt voor het lezen, de reacties, etc.

Dikke kus en veel knuffels!

Ps. Mn eerste verslagje ga ik gelijk schrijven over Kaapstad:)


  • 25 Januari 2016 - 13:43

    Jacques Dooren:

    Hoi Hoi Miriam, ik kan me voorstellen dat je nu op andere wijze en andere momenten een en ander kwijt "wilt". Eerlijk gezegd vind/vond ik het al een prestatie an sich dat je zo gedetailleerd je belevingen weergaf. Maar...,,,als er weer iets wirdt gemld zal ik het met plezier lezen en een bertje met je meegenieten!

  • 25 Januari 2016 - 13:44

    Francien:

    Hoi Miriam,
    Je hebt gelijk dat je dit bewaart voor speciale gelegenheden. En als iemand dit volgt kan hij/zij je ook op facebook volgen. See you at facebook.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miriam

Actief sinds 27 Jan. 2009
Verslag gelezen: 384
Totaal aantal bezoekers 48609

Voorgaande reizen:

15 November 2017 - 01 December 2017

Cuba

25 Januari 2016 - 17 Oktober 2017

Why I love the job

20 Augustus 2014 - 16 September 2014

Bolivia

07 Februari 2011 - 22 April 2011

Backpacken door Indonesië

28 Januari 2009 - 22 Juni 2009

Amerika - Studeren in de US

17 Oktober 2014 - 30 November -0001

Mijn eerste jaar in Dubai

Landen bezocht: