Spokane downtown - Reisverslag uit Spokane, Verenigde Staten van Miriam Zijlstra - WaarBenJij.nu Spokane downtown - Reisverslag uit Spokane, Verenigde Staten van Miriam Zijlstra - WaarBenJij.nu

Spokane downtown

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Miriam

01 Februari 2009 | Verenigde Staten, Spokane

Daar ben ik weer. Ik heb vandaag internet op mijn laptop gekregen, dus ben niet meer afhankelijk van andere om jullie op de hoogte te houden. In twee dagen is er weer veel gebeurd. Vrijdag hebben we onze oriëntatiedag gehad. We waren met 9 internationale studenten. 4 Fransen en 5 Nederlanders. We kregen veel informatie over wat we allemaal moeten doen en gaan meemaken. Ook hebben ze ons een beetje voorbereid op de verschillen tussen europa en amerika. Het was wel veel informatie op één dag:S
De avond na de oriëntatiedag zijn we met z'n allen naar een homeparty gegaan. Deze was erg leuk en typisch Amerikaans.

Zaterdag zijn we met alle internationale studenten en twee andere naar Spokane downtown gegaan. Eerst hebben we door Riverside Park gelopen, en daarna zijn we naar de Mall gegaan.
's Avonds zijn we met z'n alle gaan poolen, tafeltennissen en nintendo Wiien. Dit gebeurd allemaal in de gemeenschappelijke woonkamer bij de verschillende huizen.

Het is hier echt superleuk en het begint allemaal al een beetje te wennen. Het is hier koud maar het regent niet. Het schijnt wel weer te gaan sneeuwen in februari.. Het eten hier op de campus is goed, maar er is (zoals verwacht) heel veel. Je kunt uit veel verschillende dingen kiezen en dus ook gewoon gezonde maaltijden eten. Maar als je zin hebt in pizza (als ontbijt) kan dat NATUURLIJK ook.

Morgen zet ik de foto's erop zodat jullie een beetje een indruk krijgen.

Hele dikke kus..

• 01 Februari 2009 - 11:50

Marjolein:

Hoi Miriam, goed om te lezen dat het allereerste begin niet tegenvalt. Leuk hoor al die nieuwe indrukken. Zoals je snapt blijf ik natuurlijk lekker meelezen met al je belevenissen.
    Liefs Marjolein, Paul en Anneloes.

• 01 Februari 2009 - 11:54

Marijke:

Lieve Mir
    Klinkt allemaal prima en het is makkelijk contakt leggen als ik het zo lees.Heb je nog een eigen keuken of eet je altijd gemeenschappelijk?
    Jammer trouwens dat er geen spanjaarden zijn!
    Dikke kus

• 02 Februari 2009 - 09:24

Peter:

Go sis!
    Hou je in de gaten

• 03 Februari 2009 - 07:54

Sophie:

He Mir! Wat leuk om je berichten te lezen. Heerlijk klinkt het allemaal. Vriendelijke mensen, veel leuke dingen om te doen!! Haha, zou je nog wel tijd hebben om te studeren?? ;)

Geniet! Ik ben reuzebenieuwd naar je foto's.

Dikke kus, veel liefs.
    Love you, mean it, bye! Haha.

Sophie

• 03 Februari 2009 - 18:05

Jacqueline:

Hoi mir,
    Leuk dat je ons zo op de hoogte houdt,geniet van je verhalen!
    Ciao,jacq.en tom