Eerste indrukken - Reisverslag uit Spokane, Verenigde Staten van Miriam Zijlstra - WaarBenJij.nu Eerste indrukken - Reisverslag uit Spokane, Verenigde Staten van Miriam Zijlstra - WaarBenJij.nu

Eerste indrukken

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Miriam

29 Januari 2009 | Verenigde Staten, Spokane

Zo, waar zal ik beginnen. We zijn er pas 1 dag en hebben al zoveel indrukken opgedaan. Ik zal eerst even vertellen over de reis. Deze is eigenlijk heel goed verlopen. Eerst zijn we geland op Chicago, en ik was wel een beetje nerveus of de overstap wel goed zou gaan maar het was eigenlijk heel erg makkelijk. We waren zelfs te vroeg en moesten nog een half uur wachten. De tweede overstap verliep net zo makkelijk, en na 17 uur reizen kwamen we eindelijk aan in Spokane. Daar werden we opgewacht door een man (ik heb zoveel namen gehoord en kan ze echt niet onthouden) die ons naar de campus bracht. We werden een voor een afgezet bij het huis waar we verblijven. Ik verblijf in Steward. Toen ik aankwam was mijn kamergenootje Nancy niet thuis. Dus ik heb mijn spullen opgeruimd, even gedoucht en was van plan om lekker te gaan slapen. We hebben de hele reis namelijk geen oog dichtgedaan en ik was dan ook erg moe. Maar net toen ik wilde gaan slapen kwamen Nancy (mijn kamergenootje) binnen met Tracy en Ally. Natuurlijk wilde ik veel van hen weten en zij veel van mij. Het zijn ontzettend lieve meisjes maar wel typisch Amerikaans. Ze zeggen inderdaag in elke zin minstens twee keer "like". In het begin moest ik heel erg proberen niet te lachen maar het went redelijk snel.

Toen ik wakker werd ben ik samen met Nancy en Ally gaan lunchen in de cafetaria "Saga". Je kunt echt alles eten wat je wilt. Ze hebben brood, salade, rijst, noem maar op. Onderweg kwam ik Daan tegen en na de lunch boden de meisjes aan om ons te rijden naar een winkel waar we een Amerikaanse SIMkaart konden kopen. Hierna heb ik samen met Daan een beetje rondgelopen over de campus. Het is net een dorpje. Ze hebben hier een fitnesszaal en een zwembad waar je gratis gebruik van kan maken. En er is in een van de huizen een groot tvscherm wat lijkt op een kleine bioscoop. Het huis waar ik in slaap is een van de oudste huizen met de kleinste kamers. Maar we hebben wel een pool- en tafeltennistafel en een grote tv in de huiskamer.

De mensen hier zijn heel erg open en vriendelijk. En willen je met alles helpen.

Ik heb vandaag zoveel indrukken opgedaan dat ik de helft vergeet te vertellen, maar ik heb mijn best gedaan. Morgen hebben Daan en ik een orientatiedag met alle internationale studenten. Dan krijgen we een rondleiding over de campus en krijgen alle nodige informatie. Ik hou jullie zoveel mogelijk op de hoogte.

Hele dikke kus (natuurlijk ook van Daan)


  • 31 Januari 2009 - 09:17

    Renee:

    Leuk om te lezen, fijn dat die meiden lief zijn. T taaltje daar wen je wel aan denk ik, misschien ga je t zelfs wel overnemen ;)
    Kus voor jullie!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miriam

Actief sinds 27 Jan. 2009
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 48640

Voorgaande reizen:

15 November 2017 - 01 December 2017

Cuba

25 Januari 2016 - 17 Oktober 2017

Why I love the job

20 Augustus 2014 - 16 September 2014

Bolivia

07 Februari 2011 - 22 April 2011

Backpacken door Indonesië

28 Januari 2009 - 22 Juni 2009

Amerika - Studeren in de US

17 Oktober 2014 - 30 November -0001

Mijn eerste jaar in Dubai

Landen bezocht: